Konsultacja Witryny Sklepowej  

ZDALNIE 

Pandemia wymusza na sklepach stacjonarnych maksymalną wydajność.

 

Mniejszy ruch klientów = mniejsze obroty.

 

Dlatego Twoja witryna sklepowa i ekspozycja w sklepie MUSZĄ sprzedawać. 

TWOJA WITRYNA SKLEPOWA POWINNA:

 Zwracać uwagę przechodniów

Sprawiać, że Twój sklep zostanie zapamiętany

Informować o Twojej ofercie i Twojej marce

✔ Budzić pozytywne emocje

Zachwycać i wywoływać ochotę na więcej

 Skłaniać do wejścia do środka

Jeśli Twoja witryna nie spełnia wszystkich powyższych zadań - skorzystaj ze zdalnej konsultacji ze mną i doprowadź swoje okno do perfekcji.

PIERWSZY ETAP:

WYSYŁKA ZDJĘĆ 

 

  1. Przed umówionym terminem konsultacji przesyłasz mi zdjęcia swojej witryny (według listy, którą prześlę Ci wcześniej).

  2. Analizuję samodzielnie okno przed naszą rozmową.

  3. Przygotowuję listę pytań i plan rozmowy. Cenię Twój czas i zależy mi, żebyśmy podczas spotkania od razu przeszły do rzeczy. Dzięki temu wyciągasz z konsultacji maksymalne efekty.

  4. Zachęcam do obejrzenia moich live'ów na Facebooku: 5 uniwersalnych zasad aranżacji witryn oraz Naklejki na witrynach. Tam poznasz podstawy projektowania witryn.

DRUGI ETAP

ROZMOWA ONLINE

1,5 godziny

 

Podczas spotkania na Skype, Zoom lub rozmowy telefonicznej (Ty wybierasz wygodną dla siebie formę) przeanalizujemy:

 

  1. Co na Twojej witrynie spełnia swoją rolę, a co musisz usunąć.

  2. Jak zaaranżować wejście do Twojego sklepu, by zachęcało do wejścia do środka.

  3. Jakiej konkretnej kompozycji powinnaś użyć, by witryna była harmonijna i zbalansowana.

  4. Jak wykorzystać hot point witryny.

  5. Jak wywołać efekt WOW.

  6. Informacje w Twoim oknie (godziny otwarcia, plakaty, ulotki, naklejki).

  7. Promocję Twoich kluczowych produktów.

  8. Oświetlenie Twojej witryny.

  9. Stylizację manekinów, ekspozytory, prezentację produktów.

  10. Cykl zmian ekspozycji.

NASTĘPNIE USTALAMY:

  • Temat Twojej witryny.

  • Co konkretnie powinnaś zmienić, przestawić, obrócić, przekleić, odkleić, przemalować.

  • Czego na Twojej witrynie brakuje.

  • Jakie produkty z oferty powinnać wybrać na witrynę.

PO TYM ETAPIE:

  • Otrzymujesz raport z naszej konsultacji.

  • Będziesz wiedziała jak pracować ze swoją witryną tak, żeby sprzedawała.

  • Zostaniesz wyposażona w listę zadań do wprowadzenia zmian.

  • Odkryjesz swoje zasoby kreatywności i nabierzesz pewności siebie w aranżowaniu witryny.

TRZECI ETAP:

PRACUJESZ NAD WITRYNĄ 

Ustalamy ile potrzebujesz czasu na wprowadzenie zmian. Pracujesz samodzielnie lub z personelem nad aranżacją okna według raportu, który wyślę Ci po rozmowie i wskazówek, które w nim znajdziesz. Dzięki temu będziesz miała ściągę i wsparcie. 

CZWARTY ETAP:

PONOWNA KONSULTACJA

1 godzina

W ustalonym terminie wysyłasz mi zdjęcia witryny po wprowadzonych zmianach. Następnie spotykamy się ponownie zdalnie i omawiamy postępy:

 

  • Czy jest coś co jeszcze możesz poprawić?

  • Czy coś poszło nie tak, mimo moich wskazówek?

  • Wskazuję Ci na dalsze kroki, które możesz podjąć.

Obiecuję, że po Konsultacji Witryny Sklepowej będziesz pełna pomysłów na zmiany i zrozumiesz jak wykorzystać potencjał sprzedażowy Twojej witryny sklepowej.

EFEKTY KONSULTACJI:

 Wyeliminowanie wszystkich rozpraszaczy i zbędnych elementów.

 Wystawa sklepowa będzie miała jasny, przejrzysty komunikat.

 Wykorzystasz maksymalnie swoje ekspozytory, przestrzeń witryny oraz potencjał produktów.

 Dobierzesz idealne schematy kompozycji do wymiarów Twojego okna.

 Uporządkujesz wszystkie elementy informacyjne, naklejki, materiały graficzne na swojej witrynie.

 Dopasujesz oświetlenie do swojego okna wystawowego.

  Będziesz wiedziała jak dobierać temat i elementy dekoracyjne.

 Aranżowanie witryny stanie się wyczekiwaną przyjemnością.

OPINIE:

 

Karolina Skoczyńska, Vanitas Concept Store

 

Bardzo Ci dziękuję za dzisiejszą rozmowę. 
Za Twój czas, przygotowanie, profesjonalizm, wiedzę i zaangażowanie.
Wszystko biorę sobie do serca, mega dużo z tego wyniosę.
Czuje się bardzo zmotywowana i zainspirowana, i mimo tego trudnego teraz czasu,

od razu mam ochotę jechać do Vanitasu, zmieniać, kombinować.

Jeszcze raz baaaardzo dziękuję!

Karolina Haska, Kraina Czarów

Widzę, ze zaczęła przyciągać uwagę innych - poszłam w trzy kolory -

chociaż czasem zmieniam ubranko wiszące w kole na kolorowe,

ale w podobnych kolorach (by był punkt wspólny). Obniżałam koło,

by było na wysokości oczu przechodzących - wcześniej była dziura.

Usunęłam zbędne rozpraszacze i ozdoby. 

 

 

 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

 

Czy otrzymam Fakturę VAT?

> Tak, za usługi wystawiam Faktury VAT.

 

Dlaczego ta usługa tyle kosztuje?

> Dedykowany projekt witryny to, w zależności od wielkości okna, koszt od 1000 złotych wzwyż. Do tego należy doliczyć koszt użytych materiałów dekoracyjnych. Podczas konsultacji dowiadujesz się jak samodzielnie robić aranżację, dzięki czemu możesz wdrażać tę wiedzę w przyszłości bez końca. Jeśli będziesz przykładać uwagę do ekspozycji na witrynie, ta inwestycja zwróci Ci się już po pierwszych zmianach na witrynie.

 

Jak długo utrzymają się efekty zmian?

> Aż do następnej zmiany ekspozycji. Należy ją zmieniać cyklicznie i musisz mieć to zaplanowane w swoim kalendarzu działań w sklepie. Podczas konsultacji nauczysz się podstaw aranżowania, dzięki którym w przyszłości z przyjemnością będziesz dbać o wystawę sklepową. Każdą swoją kolejną ekspozycję możesz ze mną skonsultować w ramach nowej konsultacji.

 

Masz więcej pytań? Pisz: ewa@changes.pl

  • Facebook

Czy Twoja witryna sklepowa

sprzedaje?

©2020 by changes.pl Ewa Popowska