Portfolio
Cloudmine
butik na Saskiej Kępie
Multibrand o powierzchni 70 metrów kwadratowych z najlepszą selekcją ubrań i dodatków od Polskich Projektantów. Regularne zmiany VM pozwalały na podtrzymywanie zainteresowania stałych klientek asortymentem sklepu, a kompozycje setowe pokazywały możliwości łączenia ze sobą produktów od różnych marek.
fot. Piotr Czyż
Salony motocyklowe
Seria szkoleń i optymalizacji VM
W ciągu trzech lat przeprowadziłam kilkadziesiąt szkoleń z visual merchandisingu dla personeli sklepów sieci motocyklowej w Wielkiej Brytanii, Irlandii Południowej, Finlandii, Estonii, na Litwie, w Łotwie, w Polsce, na Słowacji i w Czechach. Całodzienne spotkania polegały na zapoznaniu pracowników z podstawami visual merchandisingu i wspólnym wdrożeniu zmian w ekspozycji.
W trakcie szkolenia najczęściej zmienialiśmy layout sklepu, ustawienie oświetlenia i wprowadzaliśmy balans w sposób prezentacji przedmiotów.
Sieć sklepów z męską odzieżą Premium
Regularne zmiany VM
Przez rok wprowadzałam zmiany VM w polskich lokalizacjach zagranicznej marki z garniturami. Cykliczne zmiany w ekspozycji i na witrynach sklepowych połączone były ze szkoleniami dla personelu z visual merchandisingu i aranżacji, dzięki którymi pracownicy skuteczniej wdrażali zmiany VM również samodzielnie.
Salon meblowy Śląsk
Szkolenie personelu i metamorfoza sklepu
Szkolenie personelu połączone z metamorfozą sklepu to okazja do wdrożenia najlepszych praktyk VM do sklepu prowadzonego przez rodzinną firmę. Wykład wprowadzający w podstawy ekspozycji poprzedził rearanżację poszczególnych segmentów sklepu oraz okna wystawowego salonu meblowego.
visual merchandising polska visual merchandising w salonach meblowych visual merchandising w sklepie odzieżowym visual merchandising w salonie motocyklowym witryny sklepowe projektowanie sklepów visual merchandising szkolenia okno wystawowe